fredag 1 april 2011

2009-04-25 Johanna

Johanna, Konstvetenskap, Lunds Universitet

Vad har du på dig?
Byxorna och skorna är från Monki, t-shirten är från HM,
kavajen och väskan är vintage, solglasögonen är köpta
på Roskilefestivalen och örhängen gjorda av min kompis
som är industridesigner.

Bästa shoppingutbud, Lund eller Malmö?
Malmö, lätt.

Den ultimata party-outfiten?
Jag går gärna ut i min klänning från Stine Goya, eller
bara en slapp body matchat med chinos.
Det ska vara mycket halsband och eyeliner.

Vem hade du velat se som nästa gästdesigner hos HM?
Gareth Pugh eller Giles Deacon, de är mina favoritdesigners.

Hög eller låg klack?
Låg (jag är redan 175 cm, behöver inte bli längre).

Hur mycket lägger du på kläder i månaden?
Inte mycket, önskar att det var mer, runt 300 - 500 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar